Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Malin - 17 januari 2007 22:28

Nu är det dags för att allmänt röj här på skrivbordet. Jag får ta det som symbol för att jag nu har avklarat FEK B. Så skönt! Nu i vår blir det istället ett år med fokus på psykologin, med start på måndag. Det tråkiga är att mina toppenkompisar från Feken inte ska läsa det. Det kändes en aningens trist när man säger "hej då, och lycka till i framtiden om vi inte ses nåt mer" ungefär. Det värsta är att det antagligen kommer att bli så. För har man inte etablerat sitt umgänge utanförs skolan redan under studietiden blir det enligt min erfarenhet väldigt svårt att göra något efter att man är klar. Men jag har ändå pluggat tillsammans med en av dem i ett år! Blev dessutom invald i ridklubbens styrelse idag, som ungdomsansvarig. Händelserik dag alltså. Det värsta är att jag antagligen kommer att bli avundsjuk på alla roliga saker som ungdomarna kommer att få göra! Men man måste ju vara med och övervaka och kan då kanske få vara med på ett hörn. Planeringen är redan i full gång faktiskt!I helgen blir det lite lov i alla fall. En liten tripp till Göteborg med sambon är inplanerad. Trist att det är såpass kort tid men är mysigt med själva resan ner också så det blir nog en mycket soft helg!

Ovido - Quiz & Flashcards