Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Malin - 4 januari 2007 21:38

jag kanske har skrivit om det förut men nytt år innebär ju ny träningsdagbok - för hästarna alltså. Jag gör en till varje häst med passande bilder för varje månad. Tro nu inte att jag är så duktig med datorer att jag har snickrat ihop en helt själv men tack vare denna sida så är det lätt som en plätt att fixa en som känns hur personlig som helst, gratis dessutom! Fungerar även bra om man vill ge bort en present, men inte vill anlita något fotobolag utan vill skriva ut själv.Kanske inte är den bästa träningsdagboken men ger i alla fall lite överblick. Den "hälsodagbok" jag gjorde till mig själv var isåfall mer komplicerad!

Av Malin - 4 januari 2007 09:51

Jag förstår inte hur en del människor klarar sig utan en almenacka! Det känns helt sjukt, men hela min vår är redan planerad i stort sett. Visserligen har jag inte fått nåt skolschema, men jag vet hur jag ska jobba och sitter nu och försöker planera tävlingssäsongen utifrån det. Inte lätt när hälften av de tävlingar man vill till ligger på jobbhelger. Dessutom har det blivit sådant tryck på de här tävlingaran så man MÅSTE anmäla sig i tid för att öht komma med. Det kanske slutar med att jag anmäler mig och får chansa på att få ledigt eller något sådant. Enda tävlingen jag redan tagit ledigt inför är SM, trots att jag inte vet om jag kvalar.

Ovido - Quiz & Flashcards