Alla inlägg den 11 januari 2007

Av Malin - 11 januari 2007 18:05

Okeej, först trodde jag att rockbjörnen var ikväll, sen fick jag för mig att den var redan igår då jag inte hittade den i nån tv-tablå och jag får upp värsta sidan om vad som hände "igår kväll" när jag googlar. Problemet att det var då sidan för förra årets Rockbjörn, men det kändes ändå rätt naturligt. Jag menar BWO - bäste svenska grupp och Darin - bästa svenska artist kändes inte direkt onaturligt. Dessutom samma programledare. Plus att jag bara kollade på webbtv-framträdena. The Arks framförallt. Vet ju att de är aktuella med nytt album och blev lite förvånad över den gamla låten de framförde men de var ju ändå riktigt bra så brydde mig inte så mycket om det. SEN läste jag nån artikel och började då tänka till - då de började snacka om nominerigar inför 2006. Nu visade det sig att galan ikväll ändå bara sänds i TV7 som vi inte har så det var ju kört att kolla på den ändå!

Av Malin - 11 januari 2007 14:03

Bestämde mig för att jag klarade mig lika bra hemma som i skolan och efter att jag skrivit en gammal tenta med vg-poäng så hamnade jag här. Borde visserligen läsa lite i boken men det tar jag senare nån gång. Nu ska vi nämligen vara hurtiga och ta en ordentlig promenad - så man kan kompensera för den eventuella fikan som intas senare. Riktigt skönt att vara hemma men känner mig lite som en svikare då komppisarna ville plugga tillsammans. Får ta det nästa vecka, för i helgen är det jobb som gäller. Och party förstås!

Ovido - Quiz & Flashcards