Alla inlägg den 2 januari 2007

Av Malin - 2 januari 2007 20:59

Isåfall hade det redan varit brutet nämligen. Ett myårslöfte, om sådant hade existerat hade nämligen handlat om sundare livsstil och idag känns det istället osm lataste dagen på länge. Sconesfrukost med marmelad och ost på. Luch och middag var i och försig relativt nyttiga men sedan blev en en hel del pepparkakor nu på kvällen! Den planerade skridskoåkningen blev inte heller av på grund av felläsning av öppettiderna. Istället för att då ta en promenad blev det soffa och dator resten av kvällen. Visserligen rätt skönt men blir mest stressad av att jag upplever det som att jag inte gör något. Även om jag har hunnit med att tentaplugga, läsa forum, läsa en bok, se en film och lite annat smått och gott!

Av Malin - 2 januari 2007 12:57

Nu ska jag och sambon snart åka och trängas med stadens alla jullovslediga barn i ishallen! Var två år sedan jag åkte sist och beroende på hur trångt det är därinna kan det ju bli intressant!

Av Malin - 2 januari 2007 11:47

Fick veta för en vecka sedan att vi hade planer på att åka till tunisien i sommar med killens kompisgäng! Schyssta människor, en klassisk parresa med tre par till alltså. På nyårsafton ringde de och fårgade när vi kunde, vilka datum och så. Nu ringde de nyss och ville ha personuppgifter eftersom de stod och bokade resa i detta nu. Dock inte till Tunisien utan till Grekland! Har aldrig varit i något av länderna så för mig spelar det ingen större roll, bara det blir sol, bad och upplevelser! Vi vet i nuläget bara att vi ska till Parga, men datum får vi väl snart reda på, hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards