Alla inlägg den 13 januari 2007

Av Malin - 13 januari 2007 18:29

Dvs; "vad ska jag ha på mig ikväll?"KOm hem fårn stall och jobb för en timme sen. SItter nu vid datorn och äter för att sedan duscha och fixa iordning mig. ska försöka hinna vara hos en kompis senast om en timme. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ens. Dilemmat står först och främst till om jag vill halvplåga mig genom att ta höga klackar - vilekt är så mycket snyggare och dessutom lättare att hitta snygga kläder till. Eller om jag ska vara lite mer avslappnad och ta sneakers. Jag lär ångra mig oavsett val. Antingen pga ont i fötterna eller för att jag inte känner mig tillräckligt uppklädd för en utekväll. Och nej, jag går inte ut varje lördag om det lät så på rubriken. Sist var på juldagen faktiskt. Gången innan dess var nån gång i början på december har jag för mig. men lördagsångest går ju att få för mycket. Inte minst om man upplever att "alla andra gör nåt kul utom jag." Ikväll slipper jag i alla fall det!

Ovido - Quiz & Flashcards