Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Malin - 9 januari 2007 21:49

Skulle ha fikat med två kompisar idag men eftersom jag inte kunde föränn vid femtiden så bjöd jag hem dem hit istället för att käka något. Vi bestämde oss för att laga mat och hade jättetrevligt! Kul att göra det tillsammans och snacka lite samtidigt. Brukar annars tycka att det är rätt trist att laga mat men nu gick det undan och vi hade dessutom trevligt under tiden. Blev för övrigt klyftpotatis, baconinlindad kyckling med fetaost till och dessutom bearnaisesås och en god sallad! Jag måste erkänna att jag var nog den som gjorde minst, trots att vi var hemma hos oss. Får skylla på att de andra nog är bättre på matlagning än mig och tog kommando i köket direkt. Nåja, passade på att planera in umgänge för lördag kväll också, perfekt då jag annars skulle ha varit ensam hemma!Beställde mitt playstation idag också, här hittar man PS2 + singstar för 1719:- inkl frakten. Tyckte det var ett rätt bra pris faktiskt!

Av Malin - 9 januari 2007 17:05

Eller kanske inte... Var och åkte skridskor idag och visseligen så åkte jag helt ok och så men det blev en aningen vinglit ibland. Det blev inte heller bättre av att det susade omkring en massa barn i blandade åldrar med puck och klubba överallt. Visselrigen var de riktigt duktiga och jag blev inte påkörd en enda gång - fantastiskt!+ Inträdet var 0:-, det här ska vi göra fler gånger!- Ingen hjälmutlåning/hyrning. Nästa gång blir det att leta upp gamla hjälmen hemma hos föräldrarna.

Av Malin - 9 januari 2007 07:01

SIst vi skulle åka så hade vi tagit fel på tiderna men idag görs ett nytt tappert försök! Måste ju bevisa för båda mig själv och sambon att jag fortfarande kan åka! Dessutom är det träning - men rolig sådan! Alla säger "men du rider ju i alla fall" när jag klagar på brist på träning. Problemet är bara att det i första hand är hästen som hårdtränar i ridningen, men visst rör på mig gör jag ju!

Ovido - Quiz & Flashcards