Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Malin - 5 januari 2007 20:42

Nu känner jag mig lite stolt faktiskt. Efter att ha surfat runt i nästan två timmar har jag till slut lyckats hitta en hel del mobilspel, av hög kvalitet dessutom, och gratis! Egentligen får jag nog sända en tanke till flashbacks forum faktiskt, men jag känner mig ändå lite nöjd med att jag kom att tänka på dem. Första spelet jag skulle installera funkade inte så då var det nära att jag gav upp, men som tur var gav jag det en chans till! Dagens länktips blir alltså I-Pmart!

Av Malin - 5 januari 2007 16:50

För ridningen alltså. Att laga mat som jag borde göra nu är inte lika motiverande. För att inte svamla iväg för mycket kanske jag istället ska erkänna att det var något så enkelt som en bok som inspirerade mig! Fick Magnús Skulassons nya bok i julklapp och den är full med olika träningstips och annat skoj som gör att jag knappt kan bestämma sig för vad jag ska göra på träningarna. Dessutom har det gått jättebra både igår och idag så det känns positivt!Nu ska jag bara hitta motivation att ställa mig i köket också. Det är kanske ne kokbok man ska önska sig till nästa jul?

Ovido - Quiz & Flashcards