Alla inlägg den 16 januari 2007

Av Malin - 16 januari 2007 22:01

Okej, jag kanske är lite efter men jag har faktiskt aldrig shoppat något från exempelvis blocket. Fick dock nyss syn på en som sålde ett tv-spel för 130:- så jag var tvungen att maila annonsören. Men sen då? Hur går det till med betalning och sånt? Antar att man kan använda Paypal - måste bara sätta mig in i hur det fungerar.Misstänker att säljaren är rätt ung med tanke på hans skriftspråk men det behöver ju inte vara någon nackdel.

Av Malin - 16 januari 2007 20:52

Har tenta imorrn kväll och har nog aldrig varit så omotiverad till att sätta mig och plugga. Kan bero på att jag har klarat flera gamla tentor men om jag faller imorrn pga av nån av de saker jag hade tänkt att kolla upp kommer det ju kännas minst sagt surt. Idag har jag istället haft en migränattack, läst ut en bok, diskat, lunchat med mamma, suttit här och anmält mig till tävlingar, shoppat lite och varit i stallet. Nåja, hjärnan lär ju vara utvilad imorrn och det är ju alltid något?

Av Malin - 16 januari 2007 11:55

Det är inte kul när man har bokat tid för bilbesiktning för att sedan någon timme innan det är dags drabbas av en migränattack! Fick akut ringa till min mamma som jobbar i närheten. Hon ryckte in med kort varsel så nu kan jag brumma runt i ett år till!

Ovido - Quiz & Flashcards