Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Sega dagen...

Av Malin - 19 juli 2007 20:41

VI var båda lediga idag men det har inte gjorts många knop för det. Får lite msådåligt samvete när jag ser den olästa tidningen. Men å andta sidan så måste man få ta det lugnt ibland. Speciellt sådana dagar när båda två vaknar med huvudvärk och det dessutom är mörka moln utanför fönstret!



Har ändå tagit en sväng ut till stallet för att rida men det gick inte något vidare med någon av hästarna utan båda gick bättre igår. Sen blir jag nog lite för ivrig med dem ibland samtidigt som jag inte rider för någon tränare just nu. Det är kanske inte den bästa kombinationen.



Sedan har vi kommit fram till att fölet ska få heta Hamingja, vilket handlar om lycka, konungamakt och sådant som jag har förstått det och det kan ju passa bra, speciellt eftersom det även låter fint!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 16 augusti 2007 16:17

Imorgon bär det av till island i nästan en vecka och jag orkar verkligen inte ta tag i någonting. Ska packar, ringa en del samtal odyl men har idag inte gjort något öht. Usch!     Nåja, ska bli skönt att komma iväg iaf, jag gillar flyplatser och res...

Av Malin - 14 augusti 2007 21:55

Utlovade ju i förmiddags en bild på fölet som föddes i natt och här kommer den! Hon är såpass långbent att pappa kallar henne för en älg. Än så länge var hon dessutom en riktig vinglig liten dam. Inte så konstigt kanske. Det är snarare helt fantastis...

Av Malin - 14 augusti 2007 13:02

I natt fick vårt andra dräktiga sto äntligen för sig att ploppa ut sin unge =) Namn är inte klart och jag har fortfarande inte sett henne live. Men det blev iaf en liten svart tjej med stjärna!     Har precis fått semester och åker på fredag till Is...

Av Malin - 7 augusti 2007 23:55

Var på hudvårdskurs idag. Med en budget på 500:- max och kommer hem med varor till ett värde av 900:-. Dels skyller jag på Sambon som sa åt mig att köpa det jag ville köpa, dels på kursledaren som trots att hon inledde med att säga att det var helt f...

Av Malin - 6 augusti 2007 09:11

Det är dock ett fakta jaginte bryr mig tillräckligt om. Jag var ute hela dagen igår i gassande sol och man kan väl beskriva det som att mina axlar har en något röd nyans.   Idag är både jag och sambon lediga, eller han börjar jobba tio ikväll. Solen...

Ovido - Quiz & Flashcards