Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Malin - 8 januari 2007 21:36

Nu lär det snart bli så att min tid framför datorn kommer minska en hel del. Vi tog nämmligen ett gemensamt beslut idag att skaffa PS2 (jag köper tv-spel och han diskmaskin) och då blir självklart singstar ett av mina förstahandval när vi ska köpa spel till! Trots att jag aldrig har prövat spelet. Har hört himla mycket bra om det och eftersom jag sjunger hellre än bra så passar det alldelles utmärkt att leka karaoke på hemmaplan. I och försig är det nog mest ett partyspel kanske så vi får väl se hur mycket det kommer att bli använd. Är även sugen på båda dansmatta och rörelsekameror och allt möjligt. Kanske inte gör så mycket att jag skippar träningskort till våren - vid tv-spelet lär man ju få en del motion? Det kanske är dumt att köpa tvåan så snart inpå treans lansering men jag känner att i alla fall jag klarar mig utmärk med tvåans spel som ju faktiskt är jätteroliga - de jag har provat på i alla fall! Och dessutom är det väl så att de ska vara kompatibla med trean också, om man nån gång i framtiden får för sig att uppdatera.Väntar dock med beställning tills imorrn, sambon nämnde något bra erbjudande på nätet men jag har givetvis glömt vilken och nu är han på jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards