Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Malin - 6 februari 2007 20:31

Red för ny instruktör idag. En som jag har känt hur länge som helst men av någon anledning inte har ridit för föränn nu. Det är vissa saker man ångrar att man inte gjorde tidigare, detta är en av dem för träningen gick hur bra som helst! Hon känner ju fortfarande till min häst rätt bra eftersom hon har följt oss i alla år så det är nog delvis varför det funkade så bra redan från början. Inne på ridbanan töltade han rest men ändå eftergiven i båda varven och när vi kom ut på ovalen så kändes han hur fin som helst. Hon tyckte också att vi har utvecklas massor sedan förra året och det känns bra att få sådan feeback eftersom jag har jobbat mycket på egen hand under vintern. Kul att veta att man har gjort nånting rätt! Nu är det bara två veckor kvar tills nästa träning. Då hoppas jag att vi hinner kika lite på galoppen och passen också. Men samtidigt är det tölten jag behöver allra mest hjälp med.

Ovido - Quiz & Flashcards