Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Malin - 2 februari 2007 21:40

Det är helg och jag har inte en enda sak spikat för hela helgen! Ev nån fest på lördag, eventuellt en liten tävling på söndag, det är allt.Många skulle säkert tycka att det var katastrof men jag tänker bara njuta! En helt tom helg kan jag inte minnas att jag har haft sedan innan jul. Jag är mitt emellan två skolkurser och ska inte jobba på hela helgen.Dessutom drar årets stora TV-happening igång imorgon. Melodifestivalen såklart! Det är nog den enda show som jag verkligen anstränger mig för att inte missa. Synd bara att de försvårar det hela genom att ha den så många helger på raken. Alla i umgängeskretsen är tyvärr inte alls lika intresserade, såvida det inte kommer med några technobidrag förstås.

Ovido - Quiz & Flashcards